הערכת שווי נכס נדל"ן

על הערכת שווי נכס נדל"ן

הערכת שווי נכס נדל"ן למכירה חשובה, על מנת להצליח למכור את הנכס ברווח מקסימלי, ללא תקופת צינון ארוכה. חשוב להבין כי מרבית בעלי הנכסים, מעריכים את הדירה או הבית שבבעלותם, בצורה לא ריאלית. כאשר הם מבקשים מחיר גבוה מידי, בהתאם להערכה לא מקצועית, בסכום שאינו תואם את שווי השוק הריאלי, לסביבת המגורים ותנאי הבית, הקונים הפוטנציאליים, לא יגיעו לראות את הנכס ותהליך המכירה יכול להיתקע. הורדת המחיר רק לאחר הבנה בדרך הקשה, שהמחיר מוגזם, יכולה להימנע מראש, כאשר עושים את תהליך המכירה באופן מסודר. כאשר נעזרים בגורם מקצועי, כמו מתווך לצורך הערכת שווי נכס נדל"ן לא מוסמכת, לצורכי משא ומתן, וליווי צמוד של המתווך, בהצגת הנכס וניהול המשא ומתן עם הרוכשים הפוטנציאלים, יכולה למקסם את סכום המכירה ולהביא לסיום התהליך במהירות.

סגירת עסקה במהירות במחיר ריאלי

כאשר הנכס מוצע למכירה, תוך חישוב שווי נכס בערך הנכון, הרוכשים מבינים שמדובר בנכס אטרקטיבי, השווה את מחירו. כמו כן, הערכת שווי נכס נדל"ן בערך שוק ריאלי, יכולה לשדר לקונה שהמוכר הוא אדם אמין ורציני, שכדאי לסגור אתו את העסקה. כאשר הנכס מפורסם במחיר הגבוה, מסכום שהיה מתקבל לאחר הערכת שווי נכס נדל"ן מקצועית, לאורך תקופה ממושכת, הקונים מזהים את הזמן הארוך שהנכס מוצע, ואת המחיר הלא ריאלי וימנעו מלפנות או שהם יפנו, רק עם הצעות שאינן רלוונטיות.

שקלול מגוון פרמטרים

כאשר פונים למתווך לצורך, חישוב שווי נכס המטרה היא, לקבל תמונת מצב מדויקת לגבי ערך נכס אובייקטיבי בשוק. לא מדובר על הערכת שווי נדלן של שמאי, לצורכי קבלת משכנתא, הנדרשת עבור קונים הנוטלים משכנתא, אלא על הערכת נכס לא מוסמכת של המתווך, כדי לדעת בכמה ניתן יהיה למכור. הערכת נכס מתבססת על מספר רב של פרמטרים שונים ושקלול ביניהם.

הערכת שווי נכס נדל"ן עם מתווך מנוסה

המתווך במהלך הערכת שווי נדלן צריך לקחת בחשבון, את מצב הנכס נכון לעכשיו, האם הוא משופץ, הא יש בעיות רטיבות או מבנה, שהקונה יצטרך להוסיף הוצאות לתיקונם ויורידו את הסכום שהוא יסכים לשלם. אם אתם זקוקים לגורם מקצועי, לצורך הערכת שווי נכס נדל"ן וליווי בתהליך מכירת הנכס, משרד התיווך של אינפינטי בפתח תקווה, הוא מי שתרצו לצדכם. עם מתווך של אינפינטי, תדעו לדרוש מחיר שמשקף ערך נכס באופן מיטבי, בהתאם לתנאי השוק.