מבחנים תיווך מקרקעין

 חשוב להבין לגבי מבחנים תיווך מקרקעין

בכל שנה מתקיימים ארבעה מועדים של מבחנים תיווך מקרקעין לצורך קבלת רישיון תיווך, מאת רשם המתווכים. על מנת לגשת למבחן, על הנרשם להיות בן 18 ומעלה וללא עבר פלילי, בשנים הסמוכות למבחן או עבר כפושט רגל. מי שעומד בתנאים אלו יכול להירשם לאחד ממועדי מבחנים תיווך מקרקעין במהלך השנה. במידה והוא עובר את המבחן בהצלחה, הוא יכול להוציא רישיון תיווך, המתיר לו לעסוק בתחום.

על המבחן

המבחנים מורכבים מ 25 שאלות אמריקאיות, כאשר בכל מועד מחלקים לנבחנים, ארבע גרסאות שונות. השאלות משתנות ממועד למועד, אך השאלות מתבססות על החומר המקצועי, אותו ניתן ללמוד בקורס מסודר או באופן עצמאי. ההכנה הטובה ביותר למבחן, הוא לפתור מבחן נדלן לדוגמא לאחר לימוד החומר. ניתן למצוא ברשת דוגמאות רבות, של מבחן נדלן לדוגמא ממועדים שונים. ככל שעוברים על יותר מבחנים לדוגמא תיווך כך גדלים, סיכויי הנבחן להצליח. פתירת מבחנים לדוגמא תיווך אינה מספיקה כמובן, מכיוון שהשאלות משתנות ממועד למועד. חשוב ללמוד את החומר הנדרש לעומק, בין אם בקורס או באופן עצמאי ולהגיע לבחינה, כאשר אתם מוכנים.

מועדים והרשמה

אם אתם מתעניינים בהרשמה למבחנים של שנת 2022 תצטרכו להירשם מראש עד לתאריך שנקבע לכל מבחן. מבחן המתווכים מועדים שנקבעו לשנת 2022 הם למועד אביב, בתאריך -10.4.2022, מועד קיץ בתאריך 20.7.2022, מועד סתיו בתאריך -30.10.202. לכל מועד של מבחן המתווכים הרשמה מסתיימת, חודשיים קודם לכן. לאחר ההרשמה הנרשם מקבל זימון, בו הוא מיודע על המיקום בו הוא יערוך בפועל את המבחן בתאריך ובמועד אליו הוא נרשם. לשם השתתפות ורישום עבור מבחנים תיווך מקרקעין יש לשלם את אגרת הבחינה בעבור, מבחן המתווכים מועדים ספציפיים, באתר רשם המתווכים.

להתכונן לקראת מבחנים תיווך מקרקעין

במידה ואתם מתעניינים לגבי מבחן המתווכים הרשמה ושוקלים קרירה בתחום התיווך, כדאי לכם להכיר את המכללה לנדל"ן של רשת אינפיניטי. על מנת להצליח במבחן מומלץ להתכונן כראוי ולהירשם לקורס יסודי, שיכין אתכם למקצוע, הן ברמה התיאורטית והן מהבחינה המעשית. המרצים של המכללה הם, סוכנים פעילים המתמחים בחומר המקצועי הרלוונטי למבחן והלמידה, לא רק תכין אתכם למבחן, אלא גם תכיר לכם את התחום בצורה יסודית ומקיפה. משרד התיווך אינפיניטי הוא, מהמובילים כיום בארץ, עם למעלה מ-60 סוכנים ואנשי צוות.