קורס תיווך נדל"ן באינטרנט

מה חשוב להבין לגבי קורס תיווך נדל"ן באינטרנט

קורס תיווך נדל"ן באינטרנט בדרך כלל ממוקד, במבחן של רשם המתווכים ופחות בהיבטים המעשיים והפרקטיים, שכלולים בקורסים שמציעים החברות השונות. הקורס מתאים בעיקר למי שכבר עוסק בתחום ורוצה ללמוד, את החומר המקצועי, לשם מעבר המבחן והוצאת הרישיון. גם קורסי התיווך הפרונטליים, מכינים את התלמידים באופן יסודי למבחן. לצד ההכנה, מתמקדים גם בהיבטים נוספים של המקצוע, מבחינת שיווק, פרסום, זיהוי הזדמנויות, טיפול בהתנגדויות, מיומנויות משא ומתן ועוד.

חוק המתווכים במקרקעין

במהלך קורס תיווך נדל"ן באינטרנט לומדים לעומק, את הסעיפים השונים בחוק המתווכים במקרקעין. בין היתר לומדים את הוראות החוק, בנוגע לתנאים הנדרשים עבור הגדרת המתווך, בתור הגורם היעיל בעסקה, על פי הדין. עוד בקורס ההכנה למבחן המתווכים עוסקים, בכללי האתיקה במקצוע וכיצד לפעול בזהירות ובהגינות, מול הלקוח המיוצג, כמו גם מול לקוחות פוטנציאלים וגורמים שלישיים. עוד מתמקדים בכללי החוק הנוגעים לבלעדיות המתווך, על נכס והמשמעויות המשפטיות של הבלעדיות. על הנבחנים להכיר את האיסור בחוק, על מה שמוגדר כפעולות משפטיות ואלו פעולות, נופלות תחת הגדרה זו.

חוק הגנת הצרכן וחוק החוזים

חוק נוסף שתלמידי קורס תיווך נדל"ן באינטרנט כמו גם, תלמידי קורסים פרונטליים, לומדים לעומק הוא החוק להגנת הצרכן. יש להבין מהם הפעולות האסורות על המתווך, מכוח החוק ועל מי החוק חל בהקשר, של מכירה וקניית נכסים. בקורס ובבחינה מושם דגש על החשיבות של מסירת הסכם התיווך מראש ומתי עומדת לאדם שהיה מעורב בעסקת מקרקעין, הזכות לתבוע פיצויים כנגד המתווך על הטעייה צרכנית. חוק נוסף עליו נבחנים במבחן המתווכים הוא, חוק החוזים. הנבחן נדרש להכיר, את סעיפי החוק לגבי תוקף חוזה חתום ושאינו חתום, כמו גם את התנאים המשפטיים להגשת תביעה לאכיפת חוזה תיווך.

קורס תיווך נדל"ן באינטרנט או קורס פרונטלי

אם אתם מתלבטים בין קורס תיווך נדל"ן באינטרנט לבין קורס פרונטלי, הגעתם למקום הנכון. קורס המתווכים של אינפינטי הוא קורס מעשי ומטרתו להכשיר את הדור הבא של סוכני הנדל”ן מבחינה מקצועית ומעשית. אחוזי המעבר במבחן המתווכים של המשתתפים, בקורס תיווך נדל"ן של אינפינטי עומד על 95% מכלל המשתתפים בקורס. הקורס עוסק, מלבד בהכנה למבחן, גם בעבודה השוטפת בשטח ומקנה לתלמידים, שיטות עבודה אפקטיביות וטכניקות פעולה, המסייעות למשתתף להפוך לסוכן תיווך מקצועי ומוצלח.