כמה שווה הדירה שלי

כמה שווה הדירה שלי

רבים תוהים, כמה שווה הדירה שלי במיוחד לקראת שדרוג ומעבר לדירה גדולה יותר. כאשר עומדים לקראת עסקה סיבובית, המערבת נטילת משכנתא מהבנק, התשובה לשאלה, כמה שווה הדירה שלי מצויה בידיו של שמאי מקרקעין מוסמך. זאת מכיוון שהסכום, שהבנק יסכים לתת עבור העסקה, אינה תלויה במחיר המכירה בפועל, אלא בשווי שהבנק מעריך שהוא יוכל לממש בפועל, במידה והלווה לא יעמוד בהחזר המשכנתא.

בין מחשבון להערכה של מתווך

על מנת לקבל מושג כללי, כמה שווה הדירה שלי מחשבון אינטרנטי של האתרים המובילים, יכול להיות נקודת התחלה. חשוב להבין שהתשובה המתקבלת לגבי כמה שווה הדירה שלי מחשבון אינו מדויק, מכיוון שהוא לא לוקח בחשבון את המצב בדירה, כגון שיפוץ המעלה את הערך או סדקים ורטיבות, שיכולים להוריד אותו. במידה ואתה עומד לקראת מכירה של הבית ורוצה לדעת, מה שווי הבית שלי באופן ריאלי, במצב השוק הנוכחי, מומלץ להיעזר במתווך מנוסה המכיר את האזור, כגון הסוכנים של אינפינטי בפתח תקווה. המתווך מתוך ניסיונו ותוך שימוש במאגרי המידע, לגבי העסקאות השונות בסביבת הנכס, יכול לספק לך את התשובה הריאלית לשאלה, מה שווי הבית שלי בפועל.

יד 2 או רשות המיסים

כאשר אתה בודק מה ערך הדירה שלי באתר המחשבון של יד 2, חשוב להבין את ההשפעה של האלגוריתם, מהמחירים המצוינים במודעות, לעומת החישוב באתר המיסים, בהתאם לעסקאות שנעשו בפועל. המחשבון של יד 2 נוטה להיות מוטה כלפי מעלה. גם המחשבון של רשות המיסים אינו מדויק, מכיוון שאין בו התייחסות למצב הנכס הספציפי, לעומת העסקאות האחרות שבוצעו. כמו כן, כאשר מדובר על אזור בה לא היו עסקאות רבות בתקופה האחרונה, התשובה לשאלה, מה ערך הדירה שלי במחשבון רשות המיסים, יכול להיות לא מדויק. המספר המגבל של העסקאות יכול להיות מוטה ולא רלוונטי, בהתאם להיצע והביקוש בשטח.

ייעוץ בנוגע לשאלה כמה שווה הדירה שלי

במידה ואתה תוהה, כמה שווה הדירה שלי בפתח תקווה, משרד התיווך אינפינטי יכול לספק לך את התשובה הטובה והמדויקת ביותר. הסוכנות נחשבת למשרד התיווך המוביל בעיר פתח תקווה ומונה כ 55 סוכני תיווך, הפועלים בכל רחבי פתח תקווה, כמו גם בגני תקווה וקרית אונו. בתור המשרד המוביל בעיר, לסוכנות יש נתח שוק משמעותי של דירות למכירה בבלעדיות מלאה בפתח תקווה והסביבה.