מבחן תיווך 2023

להיות סוכן נדל"ן הוא אחד המקצועות המתגמלים ביותר בעולם. אבל כדי להצליח, עליכם לעבור מבחן מתווכים. מבחן זה מעריך את הידע שלכם בענף ואת יכולתכם ליישם אותו בפועל. חשוב שתבינו מה נדרש למבחן ותתכוננו בהתאם.

מבחן המתווכים

להיות סוכן נדל"ן דורש מסירות ועבודה קשה. כדי להבטיח שיש לך את הידע והכישורים הדרושים כדי להפוך לסוכן נדל"ן מצליח, חשוב לעבור את מבחן המתווכים כדי לקבל את ההסמכה. מבחן זה נועד להעריך את ההבנה שלכם בענף, את הידע בדיני קניין ונושאים קשורים אחרים.

המבחן משמש גם כדרך למעסיקים פוטנציאליים להעריך את התאמתכם כסוכנים בחברת הנדלן שלהם. מעבר הבחינה הזו תעזור לכם להבין אם מסלול הקריירה הזה מתאים לכם, ותאפשר לקבל החלטות מושכלות לגבי הקריירה העתידית שלכם.

מבחן תיווך 2023

קבלת רישיון תיווך מותנית במעבר מבחן מתווכים של רשם המתווכים, מועמדים שרשאים לגשת הם אנשים שעומדים בתנאים הבאים: אזרח או תושב ישראל, או תושב חוץ בעל היתר עבודה חוקי, בן 18 ומעלה, שאינו מוגדר כפושט רגל ושבחמש השנים לפני הבחינה לא הורשעו בעבירה שיש בה קלון.

כמו כן, מועמדים שריצו עונש מאסר בעברו יוכלו לגשת לבחינה רק אם עברו 3 שנים או יותר מיום שחרורם.

השנה כמו בכל שנה מבחן תיווך 2023 מתקיים ב- 4 מועדים לאורך השנה.

מבחן תיווך נדלן

מבחן תיווך נדלן הוא מבחן סטנדרטי שנועד להעריך את הידע והכישורים של אנשים המעוניינים להיות מתווכים מורשים. בעזרת מבחן זה, מעסיקים יכולים לקבוע בקלות אם למועמד או למועמדת יש את הכישורים הדרושים לייצג אותם בעסקאות הנדל"ן שלהם. המבחן מכסה נושאים כרבים מו חוזים, חוקים ותקנות, הערכת שווי נכסים, שיווק ומכירות.

המבחן גם מעריך את יכולתו של אדם לטפל בבעיות שירות לקוחות הקשורות לענף הנדל"ן. מי שעובר את הבחינה הזו יכול לקבל הסמכה לעבודה כמתווך נדל"ן מקצועי ברשם המתווכים.

בסוכנות תיוון אינפיניטי אנו מציעים לכם קורס הכנה למבחן אשר מועבר על ידי מתווכים פעילים בשוק הנדלן. למידה בדרך זו תעניק לכם מעבר על החומר בצורה מקיפה וסיכויים טובים יותר לעבור את מבחן תיווך 2023 בהצלחה רבה.

מעוניינים לקבל פרטים נוספים לגבי מבחן תיווך 2023?

צרו איתנו קשר במשרד או השאירו לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם.