קורס הכנה למתווכים

מה חשוב להבין על קורס הכנה למתווכים

קורס הכנה למתווכים מכין את המשתתפים למבחן המתווכים של משרד המשפטים. מעבר בהצלחה של המבחן, הינו תנאי לשם קבלת רישיון תיווך ותחילת עבודה בתחום. בעבר תחום התיווך היה פרוץ לחלוטין והסדרת התחום התבצעה בחקיקה. מלבד נושא הבחינה והידע המקצועי. החוק הגביל את מי שעבר פשיטת רגל מלעסוק בתחום, כמו גם על מי שהורשע בעברות פליליות, בהתאם לחומרתם ולתקופה בה בוצעו המעשים.

לימודים וסימולציות

קורס לימודי הכנה למתווכים סוקר בצורה יסודית ומקיפה, את החוקים ופסקי הדין הנדרשים להכיר, על מנת להצליח במבחן. להצלחה בקורס ובבחינה, חשוב לתרגל סימולציות מבחינות ממועדים קודמים ולהתכונן למבחן כראוי. השתתפות פעילה בקורסי לימודי הכנה למתווכים יכולים להגבר את הסיכוי, לעבור את הבחינה במהירות. לדוגמא קורס הכנה למבחן תיווך של אינפינטי נדל"ן בפתח תקווה מתגאה, באחוזי מעבר בבחינה של 95% מהמשתתפים בו. כאשר מדובר על קורס הכנה למתווכים מקצועי של אינפינטי נדל"ן, לא רק מדובר רק על הכנה למבחן, על אלא על הכנה מעשית לעבודה בתחום. הכנה לתחום מתחילה ממורים שהם אנשי שטח מנוסים המומחים, הן באספקטים המשפטיים של העיסוק והן באספקטים הכלכליים שלו.

הכנה מעשית

התלמידים המשתתפים בקורסים המעשיים, יכולים במקרים רבים להשתלב בסוכנויות המעבירות את הקורס או לצאת לדרך עצמאית, כזכיין של חברה מוכרת או אפילו פתיחת עסק עצמאי. הכנה מלאה למבחן המתווכים של רשם המתווכים במשרד המשפטים כולל, את הכרת חוק המתווכים, וכמעט כל דבר שצריך לדעת לפני שקונים ומוכרים נכס, מבחינת האספקטים המשפטיים. הנושאים המרכזיים הרלוונטיים לחוק המתווכים, כוללים את ההגדרה המשפטית של מיהו המתווך, מה נדרש מבחינה משפטית כדי לקבל עמלת תיווך ועוד.

קורס הכנה למתווכים עם הטובים ביותר

אם אתם מחפשים קורס הכנה למתווכים הגעתם למקום הנכון. הכנה למתווכים מקצועית כוללת הכרות מעמיקה עם הנושא של חובת ההגינות והזהירות המוטלת של המתווך בהתאם, לחוק להגנת הצרכן וכיצד יש להימנע מהטעיית הצרכנים. קורס הכנה למבחן תיווך סוקר, בצורה יסודית את החוקים ופסקי הדין הנדרשים לבחינה, תוך מתן דוגמאות מהשטח, לצד מעקב רציף על קצב התקדמות של כל תלמיד. אתם מוזמנים ליצור קשר בטלפון או באמצעות הבוט באתר, עם כל שאלה נוספת לגבי הקורס והתכנים בו.