קריירה בתחום הנדל"ן

אילו מקצועות בתחום הנדלן הם הכי מומלצים?

ענף הנדל"ן הוא אחד הענפים החשובים ביותר בכלכלה הישראלית והוא כולל מגוון רחב של מקצועות, החל מתיווך נכסים ועד להשקעות נדל"ן. לטובים ביותר במקצועות הללו צפויים להיות רווחים גדולים בטווח הארוך וידע מעמיק בנושאים כלכליים הנוגעים כמעט לכל ישראלי החי בארץ. אם אתם מעוניינים ללמוד מקצועות בתחום הנדלן, כדאי לכם להכיר את המקצועות המומלצים ביותר היום היכולים לפתוח עבורכם דלת לקריירה מקצועית בתחום הנדל"ן. במאמר הבא נרחיב על המקצועות המומלצים ועל האפשרויות שלכם ללמוד אותם המוצעות לכם כאן באתר, בכדי לקדם את ההכשרה הרצויה לכם בתחום הנדל"ן.

מה התפקיד של שמאי דירות?

מלבד התפקידים של המתווך והמשקיעים בתחום הנדל"ן, גם לשמאות יש תפקיד חשוב בתחום זה. שמאי דירות הוא איש מקצוע בעל הסמכה רשמית בתחום שמאות נדלן והוא יכול על פי החוק לספק הערכות שווי של נכסים בצורה מסודרת ומובנית, על פי קריטריונים ידועים מראש. תחום שמאות נדלן נחשב בשנים האחרונות לתחום צומח ומבוקש בעיקר בזכות מגוון הפרוייקטים הקיימים היום בישראל בתחום ההתחדשות העירונית. כל פרוייקט של פינוי בינוי, דורש שמאי מקרקעין על מנת לתת ניקוד לכל דירה ישנה, על פיו יקבלו הדיירים דירות בפרויקט החדש של התחדשות עירונית.

איך מוציאים תעודת מתווך נדל"ן?

אחד המקצועות המבוקשים ביותר בתחום הנדל"ן הוא מקצוע המתווך. בכדי להיות מתווך נדל"ן מוסמך, אתם צריכים להיות זכאים לתעודת מתווך. את תעודת המתווכים אתם יכולים לקבל רק לאחר שעברתם את מבחן ההסמכה של רשם המתווכים. כאן באתר אתם יכולים להירשם ל-2 קורסים מקצועיים במקביל וללמוד את שניהם עם המרצים הטובים ביותר בתחום. קורס ראשון הוא קורס תיווך נדל"ן מעשי והקורס השני הוא קורס הכנה לקראת המבחן של רשם המתווכים.

הרשמה לקורסי מקצועות בתחום הנדלן

קיבלתם החלטה להירשם לקורסי מקצועות בתחום הנדלן? מעוניינים לקבל הצעת מחיר משתלמת לאחד הקורסים הטובים ביותר ללימוד מקרקעין? זה הזמן לפנות אלינו דרך מספר הטלפון המופיע באתר ולהירשם לקורסים המובילים כיום להכשרת אנשי מקצוע בתחום הנדל"ן. אנחנו במכללה לנדל"ן של רשת משרדי התיווך אינפיניטי מזמינים אתכם להצטרף למאות התלמידים שלנו שכבר סיימו את קורסי ההכשרה ונהנים מאפשרויות רבות בתחום התעסוקה בנדל"ן ובכלל.