תיווך נדלן בפתח תקווה

מה חשוב להבין לגבי תיווך נדלן בפתח תקווה

כאשר מדובר על תיווך נדלן בפתח תקווה חשוב למצוא סוכן חברותי בעל יחסי אנוש טובים, בעל כושר התמדה, סבלנות, חריצות ונחישות. מלבד מאפיינים אישיותיים חשובים, עבור תיווך נדלן בפתח תקווה על המתווך להיות בעל רישיון בתוקף. בשנים האחרונות מי שמבקש להוציא רישיון תיווך, נדרש לעובר את מבחן ההסמכה של רשם המתווכים.

דמי תיווך

כאשר מדובר על מתווכים בפתח תקווה טלפון אינו מספיק, לשם תחילת עבודה משותפת כדין. לפי החוק, רק סוכן משרדי תיווך בפתח תקווה בעל רישיון יהיה זכאי לקבלת דמי תיווך דירות בפתח תקווה והסביבה. הזכאות לשכר עבור התיווך, מתקיים באופן עקרוני רק במידה והלקוח חתם, על הזמנה כתובה לביצוע של פעולת תיווך במקרקעין. על ההזמנה לכלול את פרטי הצדדים להסכם ואת סוג העסקה אליה מתייחס ההסכם. הסכם תיווך דירות בפתח תקווה שונה עבור שכירות ומכירה של נכסים. כאשר מדובר על משרד תיווך המלווה מכירת דירה, בהסכם יש להגדיר את הסכום המוסכם עבור דמי התיווך, בהתאם לסכום המכירה. משרדי תיווך בפתח תקווה צריכים להגדיר בחוזה אם דמי התיווך כוללים תוספת מע"מ.

בלעדיות מוגבלת בזמן

החוק מחייב שהזמנת שירותי משרד תיווך בפ"ת תיעשה בכתב עם חתימות הצדדים להסכם. כל נכס שמתווך משרד תיווך בפ"ת מציג ללקוחותיו, צריך להופיע בהזמנת שירותי התיווך הכתובה. הסכם הבלעדיות שבין כל לקוח למתווך חייב להיות חתום, כאשר תקופת הבלעדיות עבור תיווך נדלן בפתח תקווה הינה מוגבלת, על פי חוק לחצי שנה. במידה והלקוח סבור שהמתווך לא פעל בכל ערוצי השיווק עליהם סוכם או שהוא לא פרסם את הנכס כמתבקש, ניתן אף לבטל את ההסכם, כבר בשליש הראשון של תקופתו.

מציאת תיווך נדלן בפתח תקווה מקצועי ומנוסה

במידה ואתם מנסים למכור את הבית כבר תקופה ממושכת, יתכן והגיע הזמן לסוכן תיווך מקצועי ומנוסה של אינפינטי. אם אתם פועלים מול משרד תיווך אחר וישנו זרם מבקרים נמוך, יתכן והמתווך אינו עושה את מלאכתו נאמנה. סוכני אינפינטי מנוסים ומתמחים באזורים ספציפיים ויכולים לסייע לכם לצלוח את מעשה המכירה במהירות ובמקצועיות. צרו קשר עם מתווכים בפתח תקווה טלפון או כאן באתר. גם במידה ואתם מחפשים לרכוש נכס באזור אתם מוזמנים ליצור קשר. לסוכנות מגוון נכסים בעיר בבלעדיות.